mandag 10. januar 2011

ToTusenogTi

Dette har jeg aldri gjort før 2010

- Jeg flyttet tilbake til Stavanger og hjem til mor og far etter seks år
- Jeg fikk vite at jeg skulle bli tante for første gang
- Jeg fikk for første gang oppleve et utdrikkingslag
- Jeg fikk vite at jeg skulle bli tante - igjen
- Jeg fikk se min søster bli gift
- Jeg fikk prøve meg på juvvandring
- Jeg flyttet inn i et kollektiv
- Jeg begynte ved Høyskolen i Oslo
- Jeg ble tante
- Jeg kjøpte meg min første bil
- Jeg fikk vite at storebror er blitt forlovet
- Jeg feiret jul for første gang uten storesøster, samt for første gang langt borte fra Stavanger


2010 må ha vært en av de korteste årene i mitt liv. Jeg håper 2011 blir like kort for det er allerede så mye jeg ser frem til i 2012. Godt nytt år, folkens! :)


Skulle egentlig legge ut en video, men det funker ikke helt. Frem til jeg finner ut av feilen får dere nøye dere med et bilde fra juvvandringen, juli 2010.

4 kommentarer:

Lise L sa...

Nice! Jeg liker bloggen din! Er ofte innom, bare ikke så flink til å kommentere! Men jeje. Godt nyttår ;-) misunderlig på deg altså, tante Jannicke!! Hehe :-)

Katrine sa...

heheheh.. Godt nyttår, Jannicke.. Digger måten du endrer på innleggene dine.. 2010 fløy avgårde på sekundet, helt utrolig. Og jammen det er mye du har opplevd. Håper 2011 blir bra for deg, Piper ;D

Jannicke Kvitvær sa...

Jannicke sa...
Takk, Lise! Tante Jannicke ja, denne tittelen er fremdeles helt fremmed for meg, hehe ;-) Btw, hvor ble det av den nye bloggen din? Jeg kommer ikke inn der nå..?

Ikke sant, Katrine :D I like måte, håper året blir like bra for deg òg!

Anonym sa...

Hehe, kan jeg forstå! :-) hm, den skal da være der enda! Adr. er jo:

http://liiselu.blogg.no/

Hvis du ikke kommer inn på den, så ta gjerne kontakt på facebook, for da må jeg sjekke om det er noe jeg kan gjøre! Merkelig!

Lise.