tirsdag 28. desember 2010

Steg For Steg - finn en feil!

Gjennom syv sesonger av Steg For Steg så jeg på denne introen, alltid med en følelse av at noe var feil. I min kjedsomhet her om dagen fant jeg på å se gjennom gamle intoer på YouTube og jeg fant utrolig nok feilen etter mange år (kanskje vet du om dette allerede). Jeg kunne ikke tro det jeg så, klikket meg inn på imdb.com - og det var det. Følelsen jeg hadde som barn stemte, det er virkelig en feil. Se gjennom introen en gang til - og se om du finner feilen, du òg.




0:18: Hele Lambert/Foster familien går samlet i parken, det er to smågutter med mørkt hår. Den ene er Brendan og den andre er - huh? Hvem er dette?
0:35: Carol Foster deler ut noe til Lambert/Foster ungene, den ukjente ungen er der også.
1:11; Søstra til Carol deler ut noe godt til resten av familien, den ukjente ungen er med som om han er en del av familien.
1:23: Er du også en av de som alltid funderer litt på hvorfor Mark Foster (Christopher Castile) ikke er med i berg og dal-banen? Han står heller med bestemoren sin trygt på bakken og vinker til de andre på toppen.

Vel, rollefiguren Mark Foster var egentlig tiltenkt en annen (den andre ungen med det mørke håret, du kan se glimt av ham i seriens to første episoder også), men i siste liten kom Christopher Castile inn i bildet...

5 kommentarer:

Berit Emilie sa...

HAHA! Genialt! Det man lurer på; hvorfor laga de ikke en ny intro? :p

Lena Mei sa...

haha SMART... visste ikke før nå :D takkk :P

Maiken Andrea sa...

ahaaa... lurte fælt på hvorfor d var en gutt til m brunt hår, og ikke mark foster i introen i flere år... Nu veit man det ;D

Lise L sa...

Hahah! Bra sett !:p

Jannicke Kvitvær sa...

;)