mandag 31. januar 2011

Neimen...





Egentlig så kan griser være litt søte. Og jeg elsker kofferter - for det assosierer jeg jo med reising. Selv om griser og kofferter kan være positive i seg selv, så misliker jeg likevel uhøflige og mannssjåvinistisk-koffert-tenkende-griser. Er du en av de som nedverdiger jenter ved å undervurdere oss og slenge ekle kommentarer etter oss med ufyselige flir? Da gratulerer jeg deg med å si at du er på lista mi over menn som jeg blir gal av.
Merk: gal AV. IKKE gal etter! ;)

bildene er lånt fra google.

2 kommentarer:

Kristine D sa...

HAHA!

Kofferttenkende griser... Dessverre har vi for mange av dem i verden!

Kanskje det funker å slenge en koffert på dem? Jeg mener, hvis mine tanker hadde slått meg i hodet ville jeg gitt dem opp...

Svani sa...

Hahahaha! Meget bra skrevet :P