søndag 23. november 2008

Memories <3



...en vanlig dag i klassen gjennom Sandaker-årene...



...siste aktivitet med Stavanger-gjengen som Stavangerboer...


..."alt for 15 minutters berømmelse" -
plakaten vår på en ukjent bussholdeplass...


...stolte stunder - DM i Ålesund, februar 2006...


...Nissene på PAFF...


...en av de mange forelesninger jeg og Katrine har fått med meg...


...bestekompis og jeg på jubileum i Danmark...


...siste uken på Sandaker, avgangsåret - juni 2007...


...min første NUL, Danmark 2008...


...en av de mange festene på Suhms gate...


...den gamle Stavangergjengen, Lerkendal 2000...


...den eneste gangen jeg er brunere enn Babar, 17. mai 2008...


...Jannicke og Julie på jubileum i Danmark...


...tre "veltrente" fotballinjespillere ;) Ål 07/08...


...en av de mange påskeferiene på Geilo, -
svoger, søs og jeg...


...storebror...


...gjengen i Stavanger - nyttårsaften 07/08...


...tidenes beste NJL, Sverige 2004...


...slutten på vår russetid, 17. mai 2007...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei!! Din tilbakestående fjott! Maatte bare si det, lenge siden sist vettu! ;)

Du skriver godt! Forstett med det! Er alltid interessant aa lese, kjenner meg igjen mye i det du skriver. Ville blitt mye om jeg skulle kommentert alle innleggene dine! hehe.. Var moro aa se bildene! Lo godt av kommentaren under bildet av deg og babar, og saa klart ogsaa av den m deg, alex og Glenn!

Katrine sa...

Hei Piper.. jeg lukter Belthazor i nærheten- føler du det samme? ;-)
Uansett.. flott innlegg.. venter spent på neste innlegget du legget ut ;D ser fram til nyttår med deg.. hoho <3