tirsdag 21. desember 2010

Var det noen som sa jul?

Favoritt julepynten min hjemme
hos mamma og pappa
Jeg drakk julegløgg allerede tidlig i november, samme måned gikk jeg rundt med en stygg nisselue. Tjuvstarta litt med sjokoladekalenderen ved å spise første bit natt til 1. desember (regelen er jo å ete om morgenen...?) Var på julebord og spiste ordentlig julemat tidlig i adventstiden. Fikk fikset det meste av julegavene før jeg forlot Oslo. Har fulgt med på gyldne hale dag for dag, selv gjennom eksamensperioden. Men julestemningen var ikke å finne, ikke før jeg dro hjem til kjære mamma.

Prins, kan ikke tro
at denne bikkja er 11 år
For der hvor mamma er finner jeg pappa, Prins, øvrige familie, min barndomshjem med masse julepynt, familiemiddager, lille Mats Emilian, snø, bilen min (ok, kanskje irrelevant) - og sist men ikke minst, juletre
(i år har vi for første gang satt frem juletreet noen dager tidligere, vi feirer nemlig ikke jula i Stavanger i år). 

Alt dette utfyller den siste juledelen. O' jul med din glede, jeg er endelig i julestemning!

Ønsker dere alle en riktig god jul!

4 kommentarer:

Gro Marie sa...

vi har ikke funnet fram mange av julepyntene pga Storm som skal absolutt ta dem ned osv.
Tillegg så feirer me jul på Vestlandet i år =)

Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Katrine sa...

Du ass :D Kjekt å se at du har fått julestemning! Blir godt å komme hjem til dere i morgen :) <3

Tina sa...

Syns godt om at du er kommet i julestemning nu :)
Det altid dejligt at være hos mor og far :)

God jul!

Joakim sa...

Flott du kom i julestemning! Kan tenke meg det hjalp at du hadde bilen din i Stavanger :P