torsdag 1. mai 2008

Happy Birthday...

Et godt vennskap blir aldri glemt - derfor fortjener du en plass her på bloggen min...

Gratulerer så mye med 18 års dagen, Marcus! =)

Jøss som tiden flyr! Tenk at du nå er voksen - det er så rart å tenke på, for meg vil du alltid være den snille gutten med de lyse krøllene, som på det gamle bildet her..

Håper festen din blir vellykket, er lei for at jeg ikke kan være tilstede, men det skal vi nok ta igjen når jeg kommer hjem igjen en gang..

Nok en gang - gratulerer så mye med dagen! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh.. Så søtt av deg! Helt utrolig må jeg si. Jeg ble myndig, jeg kan ikke tro på. Jeg gleder meg veldig fremover med myndigheten. Men selvfølgelig jeg må ta smart myndigheten og skal ikke drite ut. :P Det er selvfølgelig dumt du kommer ikke min fest. men andre gang da! <3

Jannicke Kvitvær sa...

;-)

Katrine sa...

heheh.. har også vanskelig for å tro marcus har blitt 18. ser også for meg han som liten men likevel høy med de søte lyse krøllene .. enkelte ting endrer seg aldri ;)