onsdag 21. august 2013

Rumors

Det har dukket opp et par spørsmål her og der, jeg aner ikke hvor dere har fått dette fra....

 
1. Jeg har IKKE sluttet å skrive i bloggen. Jeg kommer aldri til å slutte å skrive, selv ikke her inne, men ja, det kan være perioder med tørketider i blant. 



KD og Cais, dere er vel sjeleglade nå? Dog er deres smil mye finere enn det smilet her, husk å filme dere når dere hopper rundt av glede, jeg vil gjerne se det ;)



2. Det jeg har sluttet med er facebook - og å dele mine innlegg der < --- misforståelsen kommer vel derfra? Så her har dere dette med t-skje: No More Facebook!

3. Med andre ord så må dere ta ansvar selv ved å følge min blogg uten ansiktsbokens hjelp ;)

4. Lykke til!

1 kommentar:

KD sa...

Haha takk!! Jeg skal filme en hoppende glad meg bare for deg! Med et king size glis! :D Ja, da kan jeg ikke lenger stole på at fb holder meg oppdatert, men bloggen din er nå verdt å huske selv ;)

Hurra for bloggen din!

Klem fra KD - åh se! Jeg har et king size glis i navnet mitt jo!