mandag 20. april 2009

Har du lyst - har du lov!

Damnit, jeg er opp over ørene forelska og jeg kan rett og slett ikke få den ut av mitt hode!  Det klør, det klør - jeg kan ikke sitte rolig. JEG VIL HA EN BIL!!! Det er ikke en hvilken som helst bil, det er nemlig en MINI COOPER, en rød og flunkende ny mini cooper :D


- Har du lyst, har du lov -

Ja, jeg har lyst og jeg har råd,
Så hva er det jeg venter på?

Det er jo selvsagt noe som stopper meg, det har jo klart å stoppe meg i et par år nå. Hvor lenge jeg skal holde ut det vet jeg ikke, men FUCK OSLO sier jeg bare. Det er Oslo som er grunnen til at jeg ikke kjøper den bilen, for hva skal man med bil i Oslo når man bare bor 15 minutter med gåavstand til jobben og byen? Så har vi jo kollektivtransporten som funker bra den óg! Og det er aldeles umulig å parkere en bil der jeg bor.. Og en bil koster penger, joda, jeg himler med øynene når folk sier det, men det er sant det. Tenk på alle avgiftene jeg slipper og bensinen... Men likevel kan jeg ikke tenke på noe annet enn å sette meg i den og suuuuse forbi alle som står og venter på bussen... Det hadde vært noe ja... Huff, jeg vil ha DEN bilen NÅ! ;)

6 kommentarer:

Christina J sa...

Det er en av mine drømmebiler også!! Kjempe søt bil er det!
Men når du til slutt flytter ut av hovedstaden, så må du ikke nøle med å kjøpe altså..Da kan vi rægge rundt i den søte bilen din!;D

Michael H sa...

jeg synes du er flink som tenker miljø først når du bor her i oslo;) Enda en privatbil vil jo belaste rushtrafikken enda mer, så det at du bruker kollektivtrafikken gjør deg til en smoooooooth dame;)

Jannicke Kvitvær sa...

Jaa, det skal jeg huske på - Christina =) Og når jeg kjøper den bilen, så skal du få æren av å være en av de første som sitter på ;P

Hehehe, Michael, er det nå jeg skal si takk for at du synes jeg er flink? ^^ For jeg får nemlig en merkelig følelse av at du er bittelitt nedlatende her nå?? ;)

Marucs sa...

Hehe, Mini Coooper er stillig bilen! Mange sier at Mini Cooper ligner litt med Gokart med følelsene. Det høres digg for meg. Men problemet er at jeg er for høy og passer ikke bilen. Kjipt! Heheh..

Du kan jo flytte til Stavanger og søke jobb i stavanger, så du har stor muligheten å kjøpe bilen. Stå på, hermer jente! :D

Maiken Andrea sa...

kjøp.... kjøp den!!!! ;) Hihi.. men skjønner situasjonen! Lite vits når man bor nær alt, og dessuten koster, koster det virkelig å ha bil! Hadde bare all dritten med avgifter, bensin osv vært vekke! hehe..

Men det er lov å drømme! ;)

Jannicke Kvitvær sa...

Marcus, herme-jente? Jeg? :O
Jeg hermer ikke!!!
Men Gokart følelse ja, digg følelse... :D:D
Jeg lover deg, og alle som leser dette her er lesevitner, at den dagen jeg flytter til Stavanger er samme dag jeg skal kjøpe denne bilen :D Og du kan få prøvekjøre den så får du litt Gokart følelse du også, hehe :)

Maiken, jeg bør kanskje høre på en bilfanatiker som deg?
du som har hatt to biler og førerkortet i snart tre år.. Hahaha, se hvem som blir gammel her i gården... :P
Neida, men sant det du sier, så jeg tror jeg heller holder meg til den lovlige drømmen :)