torsdag 12. juni 2008

Gjett hvilken dag det er i dag?

Ja, i dag er det din tur til å bli myndig, Grete...


Tenk at vi to fortsatt er så nære venner etter alle disse årene, det er helt utrolig at det nesten er over 16 år siden vi traff hverandre for første gang i barnehagen.





Vi har gjennomgått mye sammen, alt fra barnekrangler til guttekrangler, alle de rare tingene vi gjorde da vi var yngre og livsplanene våre. Jeg har fremdeles arket - hvis du fremdeles husker det ;-)



Gratulerer så mye med 18-års dagen, er utrolig glad i deg vennen =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk!! :D Det er utrolig at vi er så nære etter mange år! Jeg er veldig glad for det! Jeg vil aldri klare meg uten deg! Jeg kan fortelle alt til deg:-) Stoler 100% på deg! Du holder alle hemmelighetene, både mine og våre;-)

Jeg har mange tusen gode minner med deg! Til og med våre krangler:P Det er så morsomt! Jeg vil gjerne lese arket! :-D Vis meg når jeg er hos deg:D

Jeg kjenner igjen alle bildene. To av de tre bildene er gamle:-) Jeg vil gjerne se gjennom alle gamle bildene:-D

Tusen takk igjen:-D Er også utrolig glad i deg!

Jannicke Kvitvær sa...

I like måte, mange ting jeg ikke ville ha kommet meg gjennom uten deg. Ja, dine hemmeligheter er mine og mine hemmeligheter er dine vettu ;-)

Hehe, har en hel haug med bilder av oss to som små her hjemme.

Igjen - gratulerer med dagen, vennen. =)