fredag 11. november 2011

«Jeg savner deg mindre og mindre...»

Det er flere år siden jeg hilste på deg for første gang. Jeg traff deg via en venns venn, men jeg ga deg ikke noe annet enn bare et kort blikk. Etter noen år ble det første kontaktbåndet mellom oss inntatt, du var moro så lenge den ene kvelden varte....
Jeg kjente ikke noe spesielt annet enn at du var gøy å ha med i korte stunder, du var ikke akkurat en jeg kunne forestille meg å ha noe med. Året etter krysset våre veier atter igjen, vi ble tvunget til å bli kjent med hverandre under en lek. Jeg falt pladask for deg, jeg var i den syvende himmel. Du hadde fått humøret mitt på topp og klart å fange meg i din hule hånd. Du gjorde kvelden min himmelsk, jeg var i lykkerus og maste på alt og alle om å få en bit av deg. Etter flere måneder med korte og morsomme stunder på fredags- og lørdagsnettenes mulm innså jeg en dag at det måtte bli slutt. Du var ikke min type og du passet ikke inn i min livstil. Fem måneder senere uten noe form for kontakt brøt jeg løftet mitt, noen tok deg med på en fest og introduserte deg for meg på nytt, til tross for at jeg ikke likte kroppslukten din så ble jeg så sped idet jeg fikk øye på deg. Vi lot som om vi ikke kjente hverandre, og var plutselig tilbake der vi en gang var. Gradvis som månedene gikk utviklet det seg til å bli noe mer. Jeg måtte treffe deg oftere enn før. Jeg måtte vite hvor du befant deg, hvor jeg kunne nå deg. Jeg måtte ha deg nær meg hele døgnet. Jeg kunne bli gal hvis du ikke var tilgjengelig, jeg kunne ikke klare mer enn tre timer uten å se deg. Det første jeg gjorde om morgenen var å hilse ”go´morgen” og det siste jeg gjorde var å si ”go´natt”. Jeg måtte vite hvor jeg hadde deg og hvor mye av deg jeg hadde igjen.

Jeg savner deg mindre og mindre for hver dag... Selv om du ligger på rommet mitt, bryr jeg meg ikke. Det er jeg som har makten nå, jeg kan hive deg ut av døren om jeg vil. Jeg kan gi deg bort eller enda bedre, selge deg til noen andre som vil ha deg. Ja, jeg savner deg mindre og mindre for hver dag som går...

Snuseventyret mitt er over! 8 snusbokser til salgs, 50 kroner pr boks eller 350 kroner for alle sammen. PM meg på face om du er interessert :)

4 kommentarer:

Mia sa...

Måtte le da jeg så det var snusen og ikke en gutt du skrev om :P
Utrolig bra skrevet!

KristineD sa...

hehe, kjempe artig å lese ;)

Petrine sa...

ble bare litt forvirret i starten, og lurte på hvem du snakket om.. var bare snusen xD bra skrevet!

Jannicke K. sa...

Hehe, tenker alle opplever det samme som dere når de leser teksten ;)