søndag 14. november 2010

Jeg er ikke full, jeg er beautiful

Jeg våkner. Hodet dunker, jeg kjenner svimmelheten og oppkastfølelsen true på. Jeg stirrer opp på taket. Gårskvelden var moro. Jeg var ikke så full, men heller ikke ”bare” godt brisen. Det kunne fort ha gått helt bang... Men til tross for det var jeg anstendig og fulgte utelivets spilleregler.
De tre gylne reglene enhver mor lærer barnet sitt når det er gammelt nok til å begynne å gå ut på byen;

- Si alltid ifra til noen om hvor du skal gå og gå ikke hjem alene
- La aldri drinken din være igjen for så å drikke av det etterpå / ta ikke imot drinker uten å vite hvor det har vært
- Ta ikke imot drinker fra folk hvis du ikke kjenner dem

Jada, i overført betydning;

- Ikke ha one night stands (uten å si hvem du drar med eller hvor du drar)
- Ikke bli voldtatt
- Ikke ta imot noe hvis du ikke skal gi noe tilbake

I går brøt jeg nesten den ene regelen. Jeg hadde ikke avtalt noe hjemfølge. Søyland, min (som regel) faste nattfølge - du var sterkt savnet i går! ;)

2 kommentarer:

Katrine sa...

Hei hei! kjekt å høre at jeg er savnet, men nå trenger du ikke å savne meg mer!! ;D

Håper du hadde det kjekt!

Jannicke Kvitvær sa...

Velkommen tilbake, - og takk for helga som var :-D