mandag 8. februar 2010

Jeg leser deg...

Noen bøker er lette å lese, mens andre er mer vanskelige å forstå. Det finnes morsomme og spennende bøker, men så finnes det også kjedelige og tunge bøker. Noen bøker har du lett for å like, mens med andre bøker kan det ta litt mer tid. Det er bøker du har blitt tvunget til å lese, men som du i ettertid er glad for å ha lest. Det finnes bøker som ikke faller i smak hos deg og så finnes det de bøkene du ikke kan noe annet enn å elske. Du har lest bøker du gjerne kan lese igjen og igjen og så finnes det bøker du skulle ønske du aldri hadde lest. 

Et menneske er som en bok.

6 kommentarer:

Camilla Andersen sa...

Bra skrevet. :-)

Michael sa...

Kult:) Skummelt i grunn..:P

Anonym sa...

Hvilke bøker anbefaler du?

Jannicke Kvitvær sa...

:-)

Hvilke bøker jeg anbefaler? Vel, jeg tror jeg skal følge opp med et eget blogginnlegg om dette. Så følg med, du.

Anonym sa...

Flotte greier! Det gleder jeg meg til!

Superbia sa...

Bra skrevet

Umulig å anbefale noen bøker, når alle har sin enhver smak. Eller?