søndag 20. juli 2008

Happy Birthday...

Nok en nær venn fyller 18 år i år =)

Er utrolig glad for at jeg har hatt deg gjennom alle disse årene, den eneste fotballvenninna mi fra barndommen.
Gud, så mange minner jeg har med deg fra fotballbanen, tenk at det var jeg som fikk deg til å like fotball - du som i dag er så fotballgæern som det går an å bli!



Husker du alle de gangene vi sto sammen mot alt og alle da vi var yngre. Og alle de gangene vi kranglet med lærerne helt til vi fikk vår vilje, jøss, mon tro om lærerne har marreritt ennå? ;-)


Ja, gratulerer med dagen! Er kjempe glad i deg, Katrine...
Forresten, så håper jeg at du likte gaven fra oss?

3 kommentarer:

Katrine sa...

Jannicke ;D trodde kje du kom te å jørr detta men tusen takk :)
du er flink med ord, noe du alltid har vært :) Kjempe glad i deg også..

PS: glemmer aldri minnene vi har hatt sammen og ser fram til nye <3

Katrine sa...

btw.. gaven va nydelig!! ska ta an me te sandefjord ;)

Jannicke Kvitvær sa...

Hehe, dette så jeg på en som selvfølge å gjøre - ikke hvert år man blir 18 ;-)

Godt å høre at du likte den.. =)